DOSTAWA
Jak realizujemy wysyłki?
PAKOWANIE ZAMÓWIEŃ:
Pakując Twoje zamówienie nie używamy plastiku!
Do pakowania zamówień używamy ekologicznych materiałów:
pakujemy produkty w kartony (z reguły z certyfikatem FSC), często wykorzystując je ponownie (te w dobrym stanie).
Do wypełnienia paczek używamy 100% biodegradowalne materiały: “chrupki” wykonane z naturalnej skrobi lub papierowe czy drewniane wiórki. A do zamknięcia paczek wykorzystujemy jedynie taśmę papierową.
E-FAKTURA
Do przesyłek nie wkładamy faktur, a przesyłamy je do Ciebie emailowo.
Po co drukować i marnować papier jak to i tak trafi (z reguły) do kosza?
Dlatego otrzymasz od nas e-fakturę, którą jak potrzeba łatwo znaleźć 😉.
Lepiej dla Ciebie i dla naszej planety.
DARMOWA DOSTAWA OD 300 zł
METODY I KOSZTY DOSTAWY:
Przesyłki krajowe wysyłamy do paczkomatów Inpost lub kurierem DPD.
Zamówienia złożone w dni robocze do 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia!
Aby przesyłka była dla Was jak najdogodniejsza oferujemy różne rodzaje dostawy:
PRZESYŁKA KRAJOWA - Kurier DPD i Inpost paczkomat
Sposób wysyłki |
Cena przesyłki przy zamówieniu: |
Czas dostawy (dni robocze) |
|
poniżej 300 PLN |
powyżej 300 PLN |
||
InPost Paczkomaty 24/7 |
16,99 PLN |
0 PLN |
1-2 dni robocze |
Kurier DPD |
19,99 PLN |
0 PLN |
1-2 dni robocze |
Kurier DPD za pobraniem |
24,99 PLN |
5 PLN |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
PRZESYŁKA ZAGRANICZNA - Kurier DPD
Jesteś zainteresowana przesyłką zagraniczną - napisz do nas na email: sklep@royalgreen.pl i co chcesz zamówić. Wycenimy dla Ciebie koszt przesyłki. Postaramy się, aby i do Ciebie nasze produkty dotarły 😊.
UWAGA!
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. Odbiorca ma obowiązek upewnienia się, że przesyłka dotarła bez widocznych uszkodzeń opakowania oraz czy taśma nie została naruszona. W przypadku, gdy przesyłka została zniszczona w czasie transportu lub posiada widoczne uszkodzenia techniczne, zamoczenia, rozdarcia etc. Odbiorca powinien w obecności kuriera otworzyć paczkę i przeliczyć produkty.
W przypadku, gdy stwierdzono uszkodzenia zawartości paczki kurier ma obowiązek spisać protokół uszkodzenia paczki. Kurier posiada przy sobie zawsze stosowny dokument. Dokument stwierdzający uszkodzenia w zawartości paczki z podpisem przewoźnika i odbiorcy oraz zrobione zdjęcia należy przesłać w terminie 24 godzin na adres mailowy: sklep@royalgreen.pl